STYRELSEN
Ordförande: Anders Brolén 070-2034096
Kassör: Marcus Norberg, 079-3339219
Ledamot: Magnus Nilsson, 070-3987555
Ledamot: Benny Rünell, 070-66 35 009
Ledamot: Niklas Bergström, 070-8747636
Ledamot: Stefan Månström, 070-3392999
Ledamot: Jenny Berglund, 070-2422229
Ledamot: Lars Nyman, 070-2188 735
Suppleant: Helena Wiksten, 070-2413223
Valberedning: Leif Berglund, 0706227213
Valberedning: Lars Nordin, 070-6714811
Revisor: Mats Blennå
TRIVSELKOMMITTÉN
Denna grupp ser till att tennishallen är välkomnande, trivsam och funktionell för alla våra medlemmar och besökare. Ansvarar för inredning och möblering av utrymmen såväl som försäljning i klubbens kafé, Bullar och Bollar. Samordnar även klubbens årliga resa till Stockholm Open i oktober.
Sammankallande: Jenny Berglund, 070-2422229
Helena Wiksten
Antal medlemmar: 5
3 planeringsmöten per år (30 min): vecka 1, vecka 21, vecka 31
SPONSRING- OCH MARKNADSKOMMITTÉN
Ansvarar för klubbens sponsringsverksamhet och kontakter med näringsliv såväl som bidragsansökningar och ekonomisk planering. Bidrar även till marknadsföring av föreningens kursverksamhet och beläggning/abonnemang mm via sociala medier och andra kanaler.
Sammankallande: Simon Thorley
Antal medlemmar: 5
3 planeringsmöten per år (30 min): vecka 1, vecka 21, vecka 31
JUNIORTÄVLINGSKOMMITTÉN
Planerar och samordnar klubbens tävlingsverksamhet för juniorer, däribland IF SO tävlingar, Generationsdubbel och Klubbmästerskap.
Sammankallande: Erik Nyman
Antal medlemmar: 3
3 planeringsmöten per år (30 min): vecka 1, vecka 21, vecka 31
SENIORTÄVLINGSKOMMITTÉN
Planerar och samordnar klubbens tävlingsverksamhet för seniorer, däribland NB Trophy gruppspelstävling, Klubbmästerskap, Americano dubbeltävlingar och tävlingar för veteraner m.m.
Antal medlemmar: 4 (1 för gruppspel, 1 för veterantävlingar och evenemang, 1 för damtävlingar och evenemang och 1 för Americanotävlingar mm.)
Sammankallande: Niklas Bergström
3 planeringsmöten per år (30 min): vecka 1, vecka 21, vecka 31
HALLKOMMITTÉN
Hallkommittén har ansvar för anläggningen och hallen ur tekniskt perspektiv. Samordnar nödvändiga åtgärder och koordinerar iordningställandet av utebanorna genom att kalla medlemmar till arbetsdagar. Viktigt att påpeka att kommittémedlemmar inte utför allting själv utan har en mer planering- och samordnande roll.
Sammankallande:
Antal medlemmar: 5
3 planeringsmöten per år (30 min): vecka 1, vecka 21, vecka 31
GEMENSAMMA AKTIVITETER
Två gånger om året (i juni och december) träffas samtliga kommittémedlemmar för en gemensam aktivitet, oftast en pubkväll eller liknande.